Jak podnikat lépe? Kde získat nové zákazníky? Co udělat pro to, abyste získali více zakázek a více spokojených zákazníků? Odpovědí na všechny tyto otázky je call centrum. Pomůže vám zefektivnit firemní procesy, přilákat nové zákazníky a ještě vám může pomoci s administrativními záležitostmi nebo balením výrobků.
Aktivní a pasivní telemarketing
Call centrum toho zvládne skutečně hodně. Můžete například využít aktivní telemarketing, kdy telefonisté a telefonistky oslovují potenciální zákazníky s nabídkou vašich produktů nebo služeb. K dispozici vám je též pasivní telemarketing, jehož smyslem je získat zpětnou vazbu od zákazníků. Díky tomu se můžete neustále zlepšovat.
Virtuální asistentka
Kromě toho ale vybraná call centra zvládnou například jednoduché administrativní činnosti, které běžně vykonává asistentka. Virtuální asistentka call centra vám pomůže třeba i domlouvat schůzky nebo řešit běžný denní rozvrh.
Jednoduché manuální práce
Na call centrum se můžete obrátit i tehdy, když potřebujete vypomoci s manuálními pracemi souvisejícími s kompletací, skladováním nebo expedicí zboží. Zajistí pro vás třeba vkládání letáků a dárků, tisk a polepování etiketami, skládání display stojanů, balení zboží do kartonů, paletizace zboží dle požadavků, třídění produktů a kontrola kvality, skupinové balení produktů, balení produktů pro přepravu nebo dočasné či dlouhodobé skladování výrobků.
Významní klienti
Jedním ze spolehlivých call center je společnost Axxel investment s.r.o., která vznikla v roce 2007. Za tu dobu si získala pověst spolehlivého a efektivního partnera. Aktuálně působí v Praze, Táboře a Plzni a má statut chráněné dílny. Mezi její významné klienty patří například Canon, CCS, RWE, Invia nebo společnost Tesco.
Navštivte její oficiální webové stránky a vyplňte online formulář. Sdělte společnosti Axxel, s čím byste potřebovali pomoci. Odborníci se vám ozvou co nejdříve.